piątek, 3 lutego 2012

FAKTY 1D, cz.1


Dobra to tak z rana dodam kilka faktów:

Zayn czeka na dzień, kiedy zaśpiewa dziewczynie piosenkę "Let Me Love You" bo będzie w niej naprawdę zakochany
.Chłopcy mają swój kod którym porozumiewają się podczas spotkań z fanami, więc mogą o nich
swobodnie mówić a fani nie będą o tym wiedzieć.
♥ "To jest ekscytujące, ale może być nieco przytłaczające, zostałem chwycony za moje krocze,
wcześniej to było dziwne." ~ Harry Styles.
Liam: jeśli przy nas zasypiasz, wiedz że coś może ci się stać
Harry : Caroline jest gorąca. Niall : Od kiedy zmarszczki są gorące? 
."Lubię w domu nosić złote stringi" ~ Harry Styles.
♥"Kocham kiedy dziewczyny odwracają wzrok, to jest urocze." ~ Harry Styles
Zayn: Gdyby Louis był dziewczyną umówiłbym się z nią. 
Hazz: Co?! On jest mój! 
♥'Niall jest najepszy w przytulaniu ' ~Harry
Harry : " nie możesz sobie o czymś marzyć , jeśli nie umiesz siąść i wyobraźić sobie , że możesz to robić"
 ♥Louis : " mam nadzieje , że zostaniemy dobrymi przyjaciółmi , spojrzymy w przeszłość i powiemy ... jak niezwykły czas przeżyliśmy , bo w tej chwili wszystko jest super i chciałbym żeby tak zostało "
♥ Liam sądzi że jego akcent jest teraz mieszanką akcentów chłopców z zespołu i że jest to wynikiem ciągłego przebywania z nimi.
♥Reporter: Jak pachną wasze włosy? Harry: Jabłkami. Zayn: Szamponem przeciwłupieżowym.
Lou: L'Oreal ponieważ jestem tego wart.
♥Reporter: Harry, co to jest a twojej szyi ? Malinka? Louis: Oh, to ja mu to zrobiłem.
♥Harry woli dziewczyny z ciałkiem, bo jak powiedział:"Jest więcej do chwytania".
♥ Harry chciałby się umówić z dziewczyną 3 lata młodszą od niego, bo mógłby jej pokazać 'tajniki życia' , a jesli nie byłoby to jeszcze mozliwe to poczekałby na nią.
♥" Dobra strona tego że mieszkam z kobieciarzem, jest to że jest on jest bardzo dobrym kucharzem. On mi gotuje - fajitas i taco. Fajitas są dobre, bardzo bardzo dobre." -Louis 
♥Jak mamy się skupić, kiedy on kręci się gdzieś w pobliżu, w dodatku... nagi ?- Lou o Harrym


2 komentarze:

  1. hoho ;DDd

    zarąbistee too , i że harry chce się umówić z dziewczyną trzy lata młodsząą , haha , akuraatt xDD jaaa

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem 3 lata młodsza od Hazzy <3

    OdpowiedzUsuń